utorak, 3. travnja 2012.

teme za pismeni zadatak iz srpskog jezika draga licnost mog detinjstva

Ovo temu sam imao prosle godine i dobio sam 4 plus mada mislim da je moj sastav zasluzio bar peticu i kad sam drugima procitao sastav vecina je bila odusevljena mada je jedan covjek rekao i da je zapanjen koliko dobro pisem i htio je da mi finansira stampanje knjige koja bi vremenom se pretvorila u film u kojem bi glavnu ulogu igrao nikola kojo. Tema je bila draga licnost mog detinjstva i ja sam pisao o dobrocudnom debelom komsiji sa kojim sam se danima igrao a koji je meni jednom prilikom kupio helikopter, stvarno je bilo dirljivih momenata u tom pismenom zadatku i bas zbog toga mi je krivo sto nije bolje prihvacen od strane moje uciteljice koja ocigledno ne zna da cijeni prave vrijednosti, kao imam pravopisnih gresaka, kao to je bitno.

Nema komentara:

Objavi komentar

Popularni postovi