četvrtak, 5. travnja 2012.

Fotografija sastav

U kuci imamo par ormara, a na jednom imamo police, a na tim policama imamo fotografije I bas jedna fotografija predstavlja za mene ono nesta specijalno sto samo fotografije mogu zabiljeziti. Kao sto kazu jedna slika a moze se reci I fotografija vrijedi vise od hiljadu rijeci. Ja bih volio da ja sad imam fotografiju pa da zalijepim odje pa da ne moram pisat sastav jer ionako necu napisati hiljadu rijeci pa bi fotografija vrijedila vise nego sto cu ja ili sto bi ja napisao. Evo vako na toj fotografiji sam jai z profila kao ljut sam I drzim neki pistol a digao tri prsta. Tu na toj fotografiji je zabiljezen takav emocionalno nacionalisticki naboj da vam ja nemam rijeci da to opisem. Mogao bih satima pisati a da vam nista ne kazem, nije to isto dok se ne vidi ta fotografija, tako da cu ja sutra donijeti na cast u moju ekstra fotografiju I nadam se da cu dobiti dobru ocjenu na osnovu nje.

Nema komentara:

Objavi komentar

Popularni postovi