četvrtak, 5. travnja 2012.

Opis drage osobe

Dugo sam razmisljao koga da opisujem jer u zadnje vrijeme bas nikog ne volim jer mi svi pomalo idu na zivce I opisacu mog komsiju sa kojim nemam nikakvih kontakata pa mi je samim tim simpatico

On ima velike crne brkove koji su direktno iznad usana pozutjeli od starosti. Nosi neki stap posto je copav, nisam primjetio koje je marke stap. On se uvijek oblaci po posljednjoj modi i nosi uza se najbolje telefone. Kose nema bas mnogo vec par pramenova.Vozi opela. Ima onako neki osrednji stomak i mrsave noge kao sto svi penzioneri imaju. Voli da gleda dnevnik drugi mada ponekad kad mu se ne prispava on pogleda i treci dnevnik koji pocinje u deset i po i dobro pojaca tako da sam ja bas upucen u politicku scenu u nasoj zemlji koja nije ni malo naivna. Sada ce ubrzo i izbori i uvjeren sam da ce izaci na izbore kao i svi dokoni penzioneri. Zak raj mog opisa drage osobe, mogu samo reci da nisam bas zadovoljan temom.

Nema komentara:

Objavi komentar

Popularni postovi