četvrtak, 5. travnja 2012.

Moj nestasluk

Ne sjecam se tacno kada je to bilo, a bolje bi bilo da toga nije bilo. Ne sjecam se ni koji cas je bio. Znam da je bio neki cas poslije fizickog. Uzecemo za primjer biologija. I tako die cas biologije i ispituje profesorica.Ljeto je tad bilo ili je samo bilo vruce ne mogu se sjetit. Maj je bio. I ispituje ona, a ja se dao u misli, pa sve o sladji razmisljam, o sladji i njenoj pozadini. Osjetim ja u gacama mi tjesno, a da se ne lazemo i nije da se falim ali sto me tu bog pogledo fala mu ko bratu.Tijesno veli a siroke bokserice nosim i zamisljam neku akciju sa sladjom kad ona meine prozva na tablu, ja rekoh ne mogu odgovarat imam strasnih problema fizickih i ne bih da vas plasim. Izadji pred tablu, ja reko necu, ona rece izadji, ja izadjoh, kad ona se zaprepasti satorom, vidim gleda me drugacije, shvata da sam ja muskarac u tijelu djeteta a da je ono piton u sirokim boksericama. Tada sam ja pred svim ucenicima i njom napuvao balon od zvake i to je bio taj moj nestasluk.

Nema komentara:

Objavi komentar

Popularni postovi