utorak, 10. travnja 2012.

Vaskrs pismeni rad

Dolazi nam praznik veliki, jedan od najvecih hriscanskih praznika i svi bi trebali da se radujemo, ali u meni je neka sjeta i tuga nastala usljed ljubavnih patnji. Ja sam zaljubljen, ali nesrecno. Ima jedna djevojka koju ne bi da imenujem Jelena Tomic i moje srce vene za njom i ja ni ocemu drugom ne mmogu da razmisljam. Samo mi je ona u glavi. Sve je to lijepo da je i ona zaljebljena u mene a ne u drazena. Namjernio sam malim slovima napisao jer ga organski ne mogu podnijeti. Ja ne vidim sta je ona vidjela u njemu i sto je on bolji od mene. Sta mi fali pogledam se nekad i zapitam. Nisam neki ljepotan ni pametan pretjerano ali zar to da se isprijeci ljubavi. To ne moze tako. Sta jos da vam kazem osim da vam zelim srecan Vaskrs i da ga lijepo provedete bar vi posto ja sigurno necu.

Nema komentara:

Objavi komentar

Popularni postovi