četvrtak, 5. travnja 2012.

Dozivljaj o mom kucnom ljubimcu

U zivotu covjek rijetko ima priliku da uza se ima nekog sto posto vijernog. Jedno od vjernijih bica koje sam imao uza se je moj ljubimac Medo. To nije bio mali Medo, da me neshvatite pogresno vec pas kojeg smo mi svi zvali Medo jedino ga je komsijin mali zvao Roki.

Zelio bih da vam ispricam jedan dozivljaj o mom kucnom ljubimcu koji ce pokazati da su moje predjasnje tvdnje tacne. Medo jedne prilike nesta. Kako je ta sudbina cudna, upravo tog dana nadjoh svog ljubimca u komsijskom dvoristu. Rekoh dodji Medo, dodji Medo i on masuci repom dotrca do meine cime mi je jasno stavio do znanja da meine dozivljava kao vodju copora, da me voli i da mi je vjeran. Evo necu puno da vas davim to je to sto se tice tog dozivljaja koji ce zauvijek ostati urezan u moje sjecanje.

Nema komentara:

Objavi komentar

Popularni postovi