četvrtak, 5. travnja 2012.

Najlepsi sastav na temu osoba kojoj se divim

Po meni najlesi sastav koji sam ja procitao u mom zivotu , a odnosio se na temu osoba kojoj se divim napisao je Andrija Sererovic koji je tada isao u sedmi razred osnovne skole. Tolika kolicina emocija koju sam ja nasao u tom sastavu je svakako svojstvena mladima, alit e rijeci I ti opisu su nesta sto me stvarno ostavilo tez teksta. Danas nije lako naci mlade koji imaju dobar vokabular koji vole da citaju I pisu I samim tim moje iznanadjenje je doseglo gornju granicu. Andrija se uvijek izdvajao I od njega se tako nesta moglo I ocekivat jer je vec u vrticu sa 4 godine mogao da recituje ruske sansone koje drugi nikade nisu ni culi. Jos dva sastva na temu osoba kojoj se divim su mi se svidjela ali ipak nisu u rangu sa ovim prvim sastavom.

Nema komentara:

Objavi komentar

Popularni postovi