četvrtak, 5. travnja 2012.

Sastav putovanje iz maste

Cesto kad sklopim oci dolaze mi u misli egzoticni predjeli koje bi volio da posjeti. Moje putovanje iz maste je put na kubu sa bar 5000 iljada dolara u dzepu jer ako ne bi imao te pare to ne bi bilo putovanje iz maste. Kazu majka I cerka da kostaju 50 dolara pa mi treba para. Inace su kubanci veseo narod i vole da plesu i slusaju muziku. Medicina je kod njih veoma razvijena, skolovanje je besplatno, a kurve sui m izuzetno jeftine pa samim tim kuba predstavlja jednu od idealnih destinacija koje se moraju posjetiti, sto bi braca ameri rekli stavit pod must viev. Kubanska klima je veoma ugodna I temperature je cesto oko 28 stepeni sto mome tijelu veoma odgovara, a mom tijelu jos nesta odgovara sto je glavi razlog sto je put na kubu moje putovanje iz maste ali koje cu ja kad tad ne zvao se ja marijo ostvariti.

Nema komentara:

Objavi komentar

Popularni postovi