četvrtak, 5. travnja 2012.

Pismeni zadatak Iz srpskog Djetinjstvo nekad i sad

Sta je prije bilo kokoska ili jaje? Prije je bilo svega.

Nekada je djeci bilo lakse bilo je para islo se na more, samim tim djetinjstvo je bilo ljepse. Danas narod nema para teska je situacija ne samo kod nas nego i u svijetu, mora se stegnut kais, a djeca ne vole kad se steze kais. Ja se sjecam nekad su tetke davale po sto maraka, a sad ne znaju ni bonbone kupit. I ljudi su se otudjili nema vise kao nekad onog druzenja i zabave sad se sve svodi na internet i smajlije koji su takodje lazni. Nekada su se djeca igrala fudbala vani a ne u kuci. Sada je sve na gotovo, sve ima u digitalnoj formi, ali nema para, a kafici puni, niko nista ne radi pa normalno da nema para. Ja kad treba zapet ja zapnem, a ne ova omladina danas je tako nezahvalna I lijena da je to strasno vidjet. U moje vrijeme je bilo drugacije, danas svaka susa vozi mercedesa, prije fino brale otidji u njemacku pa sebi zaradi mercedesa. Mnodo se sve izmjenilo i ja mislim da je danas djetinjstvo mnogo bolje nego nekad jer ima covjek vise mogucnosti.

Nema komentara:

Objavi komentar

Popularni postovi